Forfatter
Tittel
Medansvarlig
Språk
Emne
Serie
Serienummer
År
Noter Franz og resten av klasse 2A skal ha utstilling i klasserommet. De har invitert alle foreldrene til å komme å se på. Franz er glad i å tegne og setter i gang med en gang. Men da lærer Tina sier at de også må skrive, blir Melvin glad. Franz skriver ingenting, og er spent på hva foreldrene kommer til å si. «Kompisbøkene » er en serie som handler om alt det spennende og morsomme som skjer med en klasse. En jente eller gutt i klassen er hovedpersonen i hver bok. Serien har mange illustrasjoner og enkel tekst. Lettlest for småskoletrinnet. Omtalen er utarbeidet av BS.
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
Fortsettelse av
Fortsetter i
*00001484pam 22003011 4500
*00146126
*008 j 10nob 2
*015 $a0473717$bBIBBI
*019 $ab$bl$dR$eta
*020 $a978-82-05-49053-6$bib.$cNkr 169.00
*041 $hswe
*100 0$aGesén, Pernilla$d1965-$jsv.
*24010$aPenna, papper, panik
*24510$aPenn, papir, panikk$cPernilla Gesén, Jeanette Milde ; oversatt av Jan Chr. Næss
*260 $a[Oslo]$bGyldendal$c2016
*300 $a[57] s.$bkol. ill.
*440 0$aKompisbøkene $v[4]
*520 $aFranz og resten av klasse 2A skal ha utstilling i klasserommet. De har invitert alle foreldrene til å komme å se på. Franz er glad i å tegne og setter i gang med en gang. Men da lærer Tina sier at de også må skrive, blir Melvin glad. Franz skriver ingenting, og er spent på hva foreldrene kommer til å si. «Kompisbøkene » er en serie som handler om alt det spennende og morsomme som skjer med en klasse. En jente eller gutt i klassen er hovedpersonen i hver bok. Serien har mange illustrasjoner og enkel tekst. Lettlest for småskoletrinnet. Omtalen er utarbeidet av BS.
*521 $aLettlest
*521 $aAlder: 6-9 å
*574 $aOriginaltittel: Penna, papper, panik
*650 2$aSkolen$1371$2BS$9nor
*655 2$aFortelling$2BS$9nob
*700 0$aMilde, Jeanette$d1964-$eillustr.
*700 0$aNæss, Jan Christopher$d1964-$eovers.$jn.
*78000$tBest på hest
*78500$tFest er best?
*950 0$aSkoleverket$zSkolen$9nor
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening